Align T-REX 800 PRO DFC

T-Rex 800E PRO DFC jest flagowym helikopterem klasy 800. Został zaprojektowany i stworzony specjalnie do lotów 3D. Sterowanie CCPM (Cyclic Colective Pitch Mixing). Połączenie konstrukcji serwa z głowicą DFC (Direct Flight Control) powoduje szybką, precyzyjną i bardziej bezpośrednią kontrolę nad reakcją helikoptera. Zintegrowany technologicznie materiał ramy jest wykorzystany także w podwoziu i stablizatorze pionowym. Unikalny wygląd sprawia, że T-Rex 800E PRO DFC nie tylko się wyróżnia, ale innowacyjna konstrukcja zapewnia sztywność i bardzo ładny wygląd.

 

Nie oszczędzano na komponentach elektronicznych: potężna moc silnika 850MX (490KV) połączona z regulatorem Castle Edge HV 160 daje niezrównaną moc. Nowe serwa wykonano przy użyciu maszyn CNC, obudowa wykonana jest z aluminium. Serwa tarczy sterującej BL815H (High Voltage) w połączeniu z serwem ogonowym BL855H (High Voltage) tworzą nie tylko bardzo dobrą linię estetyczną, ale wykorzystując aluminiową obudowę pełnią funkcję radiatora uzyskując lepsze wyniki.

T-Rex 800E PRO DFC może być opisany jako flagowy helikopter reprezentujący lepszy asortyment firmy Align. Bazując na doświadczeniu w lotach 3D zaprojektowano najnowszą konstrukcję z najlepszym wyposażeniem wraz z doskonałą estetyką i atrakcyjnym malowaniem, T-Rex 800E PRO DFC podniesie Ci poziom adrenaliny!

Wyposażony jest w głowicę DFC z nisko położonym środkiem ciężkości, która zapewnia emocjonującą wydajność i niewyobrażalną prędkość w lotach 3D.

Silnik 850MX z poprzedniej generacji silników 800MX odziedziczył:

  • Wysoką sprawność
  • Większą moc
  • Doskonały moment obrotowy
  • Niski pobór prądu
  • Niską temperaturę pracy

Jest w stanie utrzymać stabilny moment obrotowy i prędkość obrotową wirnika głównego podczas lotów 3D. Stworzony specjalnie do lotów 3D.

Align wyposażył zestaw w nowej generacji system flybarless Gpro z 20-krotnie większą mocą obliczeniową razem z nowym oprogramowaniem. Gpro zapewnia szybszą i bardziej precyzyjną reakcję, dzięki temu możliwe jest wykorzystanie szczytu możliwości helikoptera. Gpro można wygodnie ustawiać przy pomocy komputera lub aplikacji dostępnych na iOS i Androida.

Align GPro
Rys. 1 Align system flybarless Gpro

 

Najnowsze serwa bezszczotkowe (BL815H i BL855H) są standardowym wyposażeniem zestawu, posiadają wysoki moment obrotowy i prędkość połączoną z efektywnością i precyzją. Serwa te są wysoko oceniane przez pilotów m.in. za niską ilość wydzielanego ciepła, co prowadzi do wydłużenia czasu pracy.

Wykorzystuje nowo opracowany, najwyższej jakości, lepszy materiał odporny na ścieranie, aby zwiększyć wytrzymałość i trwałość przekładni. Skutecznie minimalizuje ścieranie się zębów przekładni i inne awarie / uszkodzenia.

Standardowe wyposażenie (elektronika):

  • Castle EDGE HV 160 Brushless ESC (regulator)
  • Silnik bezszczotkowy 850MX (490KV)
  • BL855H High Voltage Brushless Servo (serwo ogonowe)
  • BL815H High Voltage Brushless Servo x 3 (serwa tarczy)
  • Gpro Flybarless system
Specyfikacja:
  • Długość: 1490mm
  • Szerokość: 204mm
  • Wysokość: 402mm
  • Długość łopat głównych: 780mm
  • Średnica wirnika głównego: 1740mm
  • Średnica wirnika ogonowego: 301mm
  • Koło zębate silnika: 12T
  • Koło główne wirnika: 112T
  • Koło autorotacyjne: 104T
  • Koło wirnika ogonowego: 22T
  • Przełożenie: 1:9.33:4.73
  • Waga (z silnikiem): 4100g
Wymiary TRex 800
Rys. 2 Wymiary T-Rex 800
Zawartość zestawu:
  • T-Rex 800E PRO DFC Kits Set x 1
  • Gpro Flybarless system x 1
  • 780 Carbon Fiber Blades x 1 (łopaty główne)
  • BL855H High Voltage Brushless Servo x 1 (serwo ogonowe)
  • BL815H High Voltage Brushless Servo x 3 (serwa tarczy)
  • 3K Carbon Fiber Tail Boom x 1 (belka ogonowa)
  • 850MX Brushless Motor(490KV) x 1 (silnik)
  • Castle EDGE HV 160 Brushless ESC x 1 (regulator)
  • 115mm 3K Carbon Fiber Tail Blades x 1 (łopaty ogonowe)
  • Koło wirnika ogonowego: 22T
  • Przełożenie: 1:9.33:4.73
  • Waga (z silnikiem): 4100g

Link do instrukcji helikopterów firmy Align: Link

Tłumaczenie wykonane przeze mnie. Treść pobrano ze strony producenta.